A Cina apre e fruntiere l'8 di ghjennaghju

Caru u mo amicu

A fine di u 26 di dicembre di u 2022, a Cummissione Naziunale di Salute hà publicatu un avvisu Programma Generale per l'Implementazione di a Gestione di a "Categoria B" di l'Infezzione di Coronavirus Novu, Di seguito sò pulitiche specifiche:

① A pneumonia Covid-19 hè stata rinominata a nova infezione da coronavirus.

② Cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Statu, e misure di prevenzione è di cuntrollu per e malatie infettive di Classe A stipulate in a Legge di a Republica Populare Chine nantu à a Prevenzione è u Trattamentu di e Malattie Infettive seranu rialzate da l'8 di ghjennaghju di u 2023; A nova infezione da coronavirus ùn hè più inclusa in l'amministrazione di e malatie infettive in quarantena cum'è stipulata in a Legge di Salute è Quarantine di Frontiera di a Republica Populare Chine.

Sutta u mecanismu di prevenzione è cuntrollu cumuni di u Cunsigliu di Statu, u pianu generale per implementà a gestione di Classe B è B per a nova infezione da coronavirus hè statu liberatu a sera di u 26, prupunendu di ottimisà a gestione di i scambii di persunale trà Cina è paesi stranieri. E persone chì venenu in Cina duveranu fà una prova di l'acidu nucleicu 48 ore prima di a partenza. Quelli chì anu risultati negativi di teste ponu vene in Cina. Ùn ci hè bisognu di dumandà un codice di salute da e missioni diplomatiche è cunsulari chinesi. Se pusitivu, u persunale pertinente deve vene in Cina dopu avè vultatu negativu. A prova di l'acidu nucleicu è a quarantena centralizzata per tuttu u persunale à l'ingressu seranu annullate.


Tempu di Postu: 10-Jan-2023