Annunciu: 45th CIFF Guangzhou apre u 18 di lugliu di u 2020

Espositori rispettati, visitatori è amichi di l'industria,

A tendenza pusitiva di cuntene COVID-19 hè stata allargata in Cina, ma a diffusione di u virus à l'oltremare hà purtatu novi sfide. Attraversu una valutazione cumpleta, l'urganizatori anu decisu chì  a 45a Fiera Internaziunale di Mobili Chine (Guangzhou) ("CIFF Guangzhou"), inizialmente prevista per marzu, hè posposta à u 18-21 di lugliu 2020 (Mobili per a casa / Decorazioni per a casa / Oci à l'aria aperta) è lugliu 27-30, 2020 (Office Show è CIFM / interzum guangzhou).

CIFF Guangzhou hè sempre preparatu per aghjustà è risponde à e circustanze cambianti. Dendu pienamente cunsiderazione à u benessere di l'espositori è di i visitatori, l'urganizatori anu pigliatu decisioni prudenti è piani attenti per furnisce un ambiente di mostra sicuru, sanu è urdinatu. Intantu, quandu u travagliu è a produzzione torna in pista, l'espositori è i visitatori anu più tempu per preparà u spettaculu. Hè speratu chì cù una atmosfera piacevule è un cuntenutu riccu, CIFF Guangzhou - a megliu scelta per u lanciu di u produttu è u cummerciu - darà à tutti i participanti una sperienza di spettaculu gratificante.

Cum'è a "squadra naziunale" di l'industria di l'esibizioni di l'arredamento in Cina, CIFF Guangzhou sempre affronta sfide difficili. Approfittendu di u so vantaghju in a mobilizazione di e risorse di u locu, di l'esposizione è di i servizii, CIFF Guangzhou s'impegna à mette un rendimentu satisfacente per l'industria. Ringraziemu quì i nostri ringraziamenti speciali à l'espositori, i visitori è tutti i partiti di l'industria per u so sustegnu continuu. Cridemu finu à chì tutti i membri di l'industria stanu inseme per luttà contra e difficultà, a Cina è l'industria di l'arredamento di u mondu abbracciaranu certamente u novu sviluppu.

Dopu à a pioggia vene u sole chì brilla. Chì a Cina è u mondu scunfighjanu l'epidemie prestu. Vulemu à tutti salute è prosperità.

Ci si vede u 18-21 di lugliu è u 27-30 in Pazhou, Guangzhou.

Saluti,

Cummerciu Esteru Chine Guangzhou-

Exhibition General Corp.


Tempu di post: 11-May-2020